RICO Kompresor GD38-200
Dostępne opcje
Sprężarki tłokowe napęd pośredni seria GD / GDT
Moc silnika elektrycznego jest przenoszona na pompę poprzez pas klinowy. Obroty pompy są znacznie mniejsze niż silnika elektrycznego co gwarantuje cichszą pracę, dłuższą żywotność oraz większą wydajność w porównaniu do napędu bezpośredniego. Wszystkie modele kompresorów posiadają pompy z żeliwnymi cylindrami, w których pracują tłoki z wielopierścieniowym układem uszczelnienia. Kompresory GD49, GD59, GD60, GD70 są wyposażone w pompę z podwójnym stopniem sprężania co daje większą wydajność przy tej samej mocy silnika w porównaniu do pompy jednostopniowej.
Dostępne Rodzaje Kompresora GD38
Poj. | Kompresor [typ] | Hałas [dB] | Wyd. ssawna [l/min][m3/h] | Max. ciś. [bar] | Moc silnika [kW] | Obroty [obr/min] | Ilość cyl. [n0] | Stop. spręż. [n0] | Napięc. zasil. [V] | dł. x szer. x wys. [cm] | Ciężar [kg] |
150 | GD38-150-395 | 79 | 394 / 24 | 10 | 2,2 | 1100 | 2 | 1 | 400 | 138x44x105 | 85 |
200 | GD38-200-475 | 80 | 476 / 29 | 10 | 3,0 | 1400 | 2 | 1 | 400 | 150x45x110 | 125 |
Cechy:
-Sprężarka tłokowa z napędem pasowym-jednostopniowa.
-Sprężarka olejowa, 2 tłoki.
-Sprężarka wyposażona w elektryczny kabel przyłączeniowy, zasilanie 400V/50Hz.
-Filtr z reduktorem, manometrem i dwoma szybkozłączkami umożliwia ustawienie żądanego ciśnienia na wylocie i podłączenie dwóch odbiorników.
-Dodatkowe bezpośrednie przyłącze na zbiorniku 1/2".
-Pompa sprężarki wyposażona w chłodnicę powietrza wylotowego.
-Sprężarka tłokowa w której silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym, dzięki czemu niższe obroty na agregacie.
-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy, pompujące powietrze na przemian.
-Żeliwny cylinder gwarantuje długą żywotność i wydajne chłodzenie.
-Uszczelnienie tłoków w cylindrach za pomocą trzech pierścieni, zapewnia niskie zaolejenie sprężonego powietrza.
-Modułowa płyta zaworowa zapewnia na stałym poziomie przepływ powietrza, dzięki ciągłemu chłodzeniu poprzez strumień powietrza zasysającego.
-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.
-Zbiornik wyposażony w kółka i rączkę, dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.
-Praca sprężarki kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.
-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i wyłączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.
-Sprężarka wyposażona w zaworek odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch sprężarki.
-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zaworek ułatwiający odwodnienie zbiornika.