RICO Kompresor GD59-270
Dostępne opcje
Sprężarki tłokowe napęd pośredni seria GD / GDT
Moc silnika elektrycznego jest przenoszona na pompę poprzez pas klinowy. Obroty pompy są znacznie mniejsze niż silnika elektrycznego co gwarantuje cichszą pracę, dłuższą żywotność oraz większą wydajność w porównaniu do napędu bezpośredniego. Wszystkie modele kompresorów posiadają pompy z żeliwnymi cylindrami, w których pracują tłoki z wielopierścieniowym układem uszczelnienia. Kompresory GD49, GD59, GD60, GD70 są wyposażone w pompę z podwójnym stopniem sprężania co daje większą wydajność przy tej samej mocy silnika w porównaniu do pompy jednostopniowej.
Dostępne Rodzaje Kompresora GD59
Poj. | Kompresor [typ] | Hałas [dB] | Wyd. ssawna [l/min][m3/h] | Max. ciś. [bar] | Moc silnika [kW] | Obroty [obr/min] | Ilość cyl. [n0] | Stop. spręż. [n0] | Napięc. zasil. [V] | dł. x szer. x wys. [cm] | Ciężar [kg] |
270 | GD59-270-650 | 81 | 653 / 39 | 10 | 4,0 | 1400 | 2 | 2 | 400 | 152x59x126 | 160 |
270 | GDT59-270-560/15 | 81 | 560 / 32 | 15 | 4,0 | 1100 | 2 | 2 | 400 | 152x59x126 | 175 |
Cechy:
Cechy:
-Sprężarka z napędem pasowym-dwustopniowa.
-Zbiornik wyposażony w kółka i rączkę dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.
-Sprężarka posiada reduktor ciśnienia z dwoma szybkozłączami.
-Sprężarki tłokowe w których silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym.
-Sprężarka wyposażona w elektryczny kabel przyłączeniowy zasilanie 400V/50Hz.
-Sprężarka posiada zabezpieczenie termiczne chroniące silnik przed przeciążeniem.
-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy.
-Żeliwny cylinder gwarantuje długą żywotność i wydajne chłodzenie.
-Uszczelnienie tłoków w cylindrach za pomocą trzech pierścieni, zapewnia niskie zaolejenie sprężonego powietrza.
-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.
-Dwustopniowe sprężanie powietrza przy jednoczesnym zastosowaniu chłodnicy powietrza w procesie sprężania międzystopniowego, dzięki czemu uzyskujemy wyższą sprawność.
-Sprężarka wyposażona w manometr kontrolny ciśnienia w zbiorniku.
-Praca sprężarki kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.
-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i wyłączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.
-Dodatkowo sprężarka wyposażona w zaworek odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch sprężarki.
-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zaworek ułatwiający odwodnienie zbiornika.
-Zastosowanie dużych średnic łożysk w systemie ułożyskowania wału korbowego gwarantuje ich długą żywotność.wydajność przy tej samej mocy silnika w porównaniu do pompy jednostopniowej