RICO Kompresor GD28-50
Dostępne opcje
Sprężarki tłokowe napęd pośredni seria GD / GDT
Moc silnika elektrycznego jest przenoszona na pompę poprzez pas klinowy. Obroty pompy są znacznie mniejsze niż silnika elektrycznego co gwarantuje cichszą pracę, dłuższą żywotność oraz większą wydajność w porównaniu do napędu bezpośredniego. Wszystkie modele kompresorów posiadają pompy z żeliwnymi cylindrami, w których pracują tłoki z wielopierścieniowym układem uszczelnienia. Kompresory GD49, GD59, GD60, GD70 są wyposażone w pompę z podwójnym stopniem sprężania co daje większą wydajność przy tej samej mocy silnika w porównaniu do pompy jednostopniowej.
Dostępne Rodzaje Kompresora GD28
Poj. | Kompresor [typ] | Hałas [dB] | Wyd. ssawna [l/min][m3/h] | Max. ciś. [bar] | Moc silnika [kW] | Obroty [obr/min] | Ilość cyl. [n0] | Stop. spręż. [n0] | Napięc. zasil. [V] | dł. x szer. x wys. [cm] | Ciężar [kg] |
50 | GD28-50-320/230 | 78 | 320 / 19 | 10 | 2,2 | 1250 | 2 | 1 | 230 | 86x38x71 | 48 |
100 | GD28-100-320/230 | 78 | 320 / 19 | 10 | 2,2 | 1480 | 2 | 1 | 230 | 107x39x80 | 64 |
100 | GD28-100-320 | 78 | 320 / 19 | 10 | 2,2 | 1540 | 2 | 1 | 400 | 107x39x80 | 69 |
150 | GD28-150-350 | 78 | 350 / 21 | 10 | 2,2 | 1580 | 2 | 1 | 400 | 138x44x100 | 85 |
150 | GD28-150-350/230 | 78 | 350 / 21 | 10 | 2,2 | 1580 | 2 | 1 | 230 | 138x44x100 | 86 |
Cechy:
-Sprężarka tłokowa z napędem pasowym-jednostopniowa.
-Sprężarka olejowa, 2 tłoki.
-Sprężarka wyposażona w elektryczny kabel przyłączeniowy z wtyczką zasilanie 230V/50Hz.
-Reduktor z manometrem i szybkozłączką umożliwiający ustawienie żądanego ciśnienia na wylocie.
-Dodatkowe bezpośrednie przyłącze na zbiorniku 1/2".
-Sprężarka tłokowa w której silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym, dzięki czemu niższe obroty na agregacie.
-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy, pompujące powietrze na przemian.
-Żeliwny cylinder gwarantuje długą żywotność i wydajne chłodzenie.
-Uszczelnienie tłoków w cylindrach za pomocą trzech pierścieni, zapewnia niskie zaolejenie sprężonego powietrza.
-Modułowa płyta zaworowa zapewnia na stałym poziomie przepływ powietrza, dzięki ciągłemu chłodzeniu poprzez strumień powietrza zasysającego.
-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.
-Zbiornik wyposażony w kółka i rączkę, dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.
-Praca sprężarki kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.
-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i wyłączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.
-Sprężarka wyposażona w zaworek odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch sprężarki.
-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zaworek ułatwiający odwodnienie zbiornika.