Informacja o wprowadzeniu zasad przeciw COVID-19

 Szanowni Państwo! 

W związku z zaistniałą sytuacją spowodowaną potencjalną możliwością przenoszenia wirusa COVID-19 wprowadzam w celu ochrony klientów oraz pracowników naszej firmy tymczasowe procedury obsługi klienta o podwyższonym rygorze ochronnym. Zdaję sobie sprawę, iż sytuacja ta wpłynie niekorzystnie na komfort obsługi, jednakże nie mam innej możliwości podwyższenia bezpieczeństwa w sytuacji, gdy nasza firma obsługuje klientów z całej Europy.

We firmach wprowadzamy dodatkowe dozowniki z substancją do chirurgicznej dezynfekcji dłoni oraz informacje jak z nich obowiązkowo korzystać. W miarę możliwości pokazy działania urządzeń laserowych realizujemy poprzez komunikację wideo. Naszych klientów prosimy o nadesłanie próbek do czyszczenia, spawania i grawerowania.

Nie podajemy również rąk na powitanie.

Gotowe wyroby odsyłamy na nasz koszt wraz z filmem wideo. W przypadku, gdy klient zadowolony jest z wyników zapraszamy na prezentację do siedziby firmy. Obowiązuje zakaz wymieniania się okularami ochronnymi, podczas pokazów. Wprowadza się dodatkowo system dezynfekcji środków ochrony wzroku. Szkolenia z obsługi maszyn do poliuretanu będą również realizowane w formie elektronicznej, szkolenia zostały zarejestrowane, będą nadal prowadzone równie profesjonalnie w momencie odbioru urządzenia. Został w tym celu przygotowany specjalny pokój szkoleniowy.

Po zaprezentowaniu szkolenia podczas odbioru maszyn ekspozycja personelu i klienta zostaje ograniczona do minimum. Szanowni Państwo, w sytuacji, gdy ktokolwiek z Państwa jest chory (objawy takie jak grypa, katar, kaszel, przeziębienie), nasi pracownicy mają obowiązek odmówić obsługi klienta. Prosimy odwołać umówione spotkanie i zmienić termin wizyty na korzystny dla Państwa. Mam nadzieję, że wprowadzone zasady spotkają się ze zrozumieniem z Państwa strony, a potencjalne zagrożenie zostanie szybko opanowane i będziemy mogli wrócić do normalnej obsługi klienta.

Załączam wyrazy szacunku

Prezes Zarządu Spółki