Kategorie
Producenci

Search

Promotion
Sale out

Newsletter
Subscribe
Unsubscribe

Zobacz także:



Wyprzedaż:



Losowe zdjęcie:

Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Cambridge Animation Systems







Animo

UWAGA! Produkt nie jest już oferowany - zgodnie z decyzją producenta. Prosimy o zapoznanie się z innymi - nowszymi produktami, które zastąpiły to rozwiązanie. Niniejsza informacja jest opublikowana by przybliżyć zarys historyczny i technologiczny. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą serwisu.

Animo 4.1 jest programem, który umożliwia realizację produkcji filmów animowanych przy pomocy komputerów PC. Nie jest to program "do rysowania animacji" (choć dałoby się w nim zrobić), lecz potężne studio malarsko - reżyserskie, w którym można (choć nie trzeba) podzielić prace nad filmem animowanym pomiędzy osoby pracujące w studiu.



Animo może być używane zarówno przez jedną osobę (oczywiście będzie ona musiała poznać wszystkie moduły programu), jak też przez zespół malarek, reżyserów i grafików, wśród których wiedza na temat programu może zostać rozdysponowana.


Animo dostarczane jest wraz z kluczem sprzętowym i licencją programową. Nadzorem nad pracą programu, zarówno na jednym stanowisku lub też w sieci zajmuje się serwer licencji. Najczęściej jest nim komputer, w którym zamontowany jest klucz sprzętowy Animo.
W przypadku problemów z licencją programu (jej uzyskaniem, lub uruchomieniem) sugerujemy zwrócić się do naszej firmy - partnera Cambridge Animation Systems - telefon w Polsce 0-605 061 913.


Plików licencji oraz ustawień serwera licencji nie należy samowolnie modyfikować po zainstalowaniu programu, grozi to bowiem wyłączeniem wszystkich modułów Animo (lokalnych i sieciowych) i w konsekwencji zatrzymaniem produkcji.



Mimo pozornej prostoty programu, olbrzymie możliwości powodują, iż opcji w programie jest dużo, niektóre z nich wymagają od użytkownika gruntownej wiedzy z zakresu grafiki komputerowej. Nasze opracowania szkoloeniowe zakładają, że do obsługi programu niezbędna jest co najmniej podstawowa wiedza z zakresu informatyki, wiedza z zakresu grafiki komputerowej i dodatkowo poparta doświadczeniem jest idealną podstawą do pracy z programem.



Nie należy się jednak zrażać. Program do trudnych nie należy, mnogość opcji zaowocuje dobrymi efektami prac i krótkim czasem realizacji.




Animo używa własnych typów plików (z wyjątkiem TIFF użytego w niektórych modułach), program umożliwia eksport grafik w formacie Macromedia Flash lecz wewnętrzny proces produkcji odbywa się we własnym formacie Animo (z możliwością eksportu do plików Avi lub Mov).
Końcowy efekt (film animowany) jest eksportowalny do rekordera dyskowego (PAR) lub do animacji Avi / Mov, lub też do klatek filmu (obrazy BMP, TIFF, JPG i inne).




Jeśli zamierzasz wdrożyć Animo w swojej firmie i chcesz przeszkolić swój personel - skontaktuj się z nami!

Posiadamy własne, polskojęzyczne materiały dydaktyczne oraz grono doświadczonych wykładowców.

Szkolenia z oprogramowania Animo odbywają we współpracy z producentem oprogramowania.


Proces produkcji w studiu filmów animowanych programie przebiega odpowiednio:
Tworzenie faz użytkowych:

1. Malowanie faz użytkowych (klasyczne malowanie na kalce lub papierze)
a. Testowanie poprawności ruchu


2. Przerysowanie faz na kartkę z perforacją (jeśli to konieczne)


3. Skanowanie faz użytkowych


4. Procesowanie i Wektoryzacja (jeśli jest konieczna)


5. Kolorowanie faz użytkowych i ich korekta
a. Tworzenie wzorców - modeli kolorów
b. Kolorowanie ujęć

Punkty 1-5 są powtarzane wielokrotnie dla różnych ujęć.

Tworzenie dekoracji:


1. Malowanie dekoracji (klasyczne malowanie na papierze)


2. Skanowanie i kompozycja dekoracji


Punkty 1-2 są powtarzane wielokrotnie dekoracji.

Tworzenie planów:


1. Malowanie dekoracji (klasyczne malowanie na celuloidzie)


2. Dwuprzebiegowe skanowanie dekoracji (planów)


Punkty 1-2 są powtarzane wielokrotnie dla różnych planów.


Kompozycja:

1. Import obiektów do programu kompozycyjnego
2. Rozkład obiektów w czasie
3. Rozkład warstw w przestrzeni
4. Ustawienie parametrów ruchu
5. Dodanie efektów specjalnych
6. Renderowanie
7. Nagrywanie filmu na nośnik





Wersja do druku
Poleć produkt znajomemu!

Powrót

Grawerka CNC Frezarka CNC Grawer Engraving machines Frezarki Laser Nd:yag Qigong Natrysk poliuretanu Kamery termowizyjne Kamera termowizyjna Skaner 3D Roland EGX Roland MDX Tabliczki znamionowe Modelowanie 3D znakowanie laserowe Odciąg do lasera Znakowanie specjalne Produkcja naklejek znakowanie laserowe znakowanie laserowe qigong taichi kungfu